Dag 17: van Las Vegas naar Fresno

3 mei 2013 - Fresno, California, Verenigde Staten

Over deze dag kunnen we kort zijn: alleen het aantal kilometers was lang (395 mijl, 635 kilometer). Naarmate we verder van Las Vegas wegreden werd het steeds warmer. Als je in de auto zit merk je dat niet zosnel door de airco, maar bij onze tussenstops kwam de hitte als een slaghamer in onze gezichten terecht. Het was inmiddels al 34 graden.

De wegen werden steeds slechter hoe dichter we bij Fresno kwamen. Om 15:15 aangekomen bij het hotel waar we direct konden inchecken. Er was eerst nog wat verwarring over het aantal bedden op onze kamer, maar er staan er gelukkig twee. Het hotel ligt in een buitenwijk van Fresno waar eigenlijk niets te doen is. Als je het hotel uitstapt kijk je rechtstreeks naar een McDonalds, waar we dit keer niet geweest zijn. Daniel wilde het zwembad induiken (foto niet geschikt voor publicatie).

Naast het hotel zat een Denny's wat een soort fast food restaurant is. Lekker gegeten en daarna nog naar het Manchester Shopping Center gelopen (aan de overkant van de straat). Het valt ons op dat wel 90% van alle mensen die in deze buurt rondlopen Hispanics zijn. We vallen echt op met onze witte, lange lichamen.

Morgen nog een dag in Yosemite National Park, dan op weg naar San Francisco voor onze laatste dag. Dan zit deze roadtrip er al weer op.